משלוח חינם בקנייה ב- 250 ₪ ומעלה | 04-9966333

תקנון ותנאי שימוש באתר האינטרנט  – www.chiccoisrael.co.il

אתר צ’יקו ישראל (“האתר”) המופעל ע”י חברת דוורון יבוא ויצוא בע”מ (“דוורון” או “החברה”), אשר כתובתו הינה www.chiccoisrael.co.il ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת מוצרי המותג צ’יקו Chicco (“המוצר”).

חברת דוורון יבוא ויצוא בע”מ היא הבעלים הרשום של האתר (“החברה“). פרטי הקשר של החברה הם:

  • שם החברה: דוורון יבוא ויצוא בע”מ ח.פ. 511345241
  • כתובת למשלוח דואר: א.ת ג’וליס, מיקוד 2498000, ת.ד. 1061, ישראל
  • דואר אלקטרוני: [email protected]
  • פקס: 04-9966699
  • טלפון: 04-9966333

 

  1. כללי

1.1. לשם נוחות הקריאה הדברים מנוסחים בלשון זכר, אולם מתייחסים לגברים ונשים באותה המידה.

1.2. האתר מאפשר רכישה מקוונת של מוצרי Chicco (חנות וירטואלית) (להלן: “המוצרים“). הרכישה באתר, תתאפשר בכפוף לתנאים המפורטים להלן בתקנון זה (להלן – “תנאי השימוש“).

1.3. החברה שומרת לעצמה הזכות לשנות תקנון זה מעת לעת, ללא שתמסור על כך הודעה מראש. 1.4. המשתמש באתר (להלן: “המשתמש”) נדרש לקרוא תקנון זה בעיון בטרם גלישה באתר ו/או רכישת מוצר באמצעות האתר. המשך גלישה ועיון במידע המפורסם באתר ו/או רכישה של מוצר כלשהו באתר מהווים הסכמת המשתמש להוראות תקנון זה.

1.5. כל שינוי בתנאי התקנון יכנס לתוקף מיד עם פרסומו באתר במסגרת התקנון.

1.6. רק האמור בתקנון זה יחייב את האתר ואת החברה.

1.7. תכני האתר ויישומיו, כולם או חלקם, עשויים להופיע ולהיות מוצגים ברשת האינטרנט ו/או בכל מדיה תקשורתית אחרת. תנאי השימוש המפורטים בתקנון זה רלוונטיים וחלים על כל ערוץ ו/או מדיה תקשורתית בהם מופיעים ו/או יופיעו תכני האתר ו/או יישומיו, כולם או חלקם, בשינויים המחויבים.

  1. תנאי סף לביצוע רכישה באתר

2.1. אתר אינטרנט זה (בתקנון זה “האתר”) מספק שירות מקוון המופעל על-ידי החברה ברשת האינטרנט, ומאפשר למשתמשים לרכוש את המוצרים המוצעים באתר. ביצוע הרכישה באמצעות האתר יתאפשר בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את העסקה במידה ולא יתקיים אחד מתנאי הסף הנ”ל:

  • השימוש באתר מתאים לבוגר, מגיל 18 ומעלה. במידה והמשתמש קטין (מתחת לגיל 18) כל פעילות אשר תבוצע על ידיו באתר תחשב כאילו ניתנה הסכמת הקטין ו/או הממונים עליו.
  • המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף, שהונפק על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המוכרות, וחברת האשראי אישרה את ביצוע העסקה.
  • המשתמש בעל תא דואר אלקטרוני פעיל.
  • המען הינו לקוח קצה פרטי הרוכש לשם שימוש ביתי, פרטי ומשפחתי. לא תתאפשר מכירה סיטונאית ובסיטונאות.
  • המען אליו יש לספק את המוצרים הינו בישראל, ונמצא במפת החלוקה של רשות הדואר.
  • המוצרים המבוקשים זמינים במלאי האתר.

2.2. על אף האמור לעיל, החברה רשאית שלא לאפשר לאדם ולכל קבוצת אנשים את השימוש באתר, בין אם אושר שימוש כזה בעבר ובין אם לאו, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ללא צורך במתן הנמקה ו/או במתן הודעה מראש. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל יוסבר, שאי-מתן האפשרות להשתמש באתר יעשה בדרך-כלל מסיבות כגון אמצעי תשלום לא תקף, מסירת פרטים לא-נכונים, פגיעה בחברה, באתר ו/או בספק כלשהו ו/או פגיעה במשתמש אחר.

  1. תהליך ביצוע הרכישה

3.1. תהליך הרכישה יתחיל עם לחיצה על כפתור “רכישה מהירה” או “הוסף לעגלה” אשר תוביל לטופס מילוי פרטים אישיים של המשתמש, לרבות פרטי כרטיס אשראי (או לחילופין בחירה באפשרות של מסירת פרטי תשלום בטלפון לנציג מכירות במועד מאוחר יותר), ואישור קריאה והסכמה לאמור בתקנון זה, ואשר בסיומה תופיע הודעה על השלמת ההזמנה.
3.2. על מנת להבטיח את ביצוע הרכישה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים בטופס מילוי הפרטים האישיים במדויק. אם בעת ביצוע הרכישה יימסרו פרטים שגויים, לא מובטח כי המוצרים ו/או השירותים יגיעו ליעדם או יינתנו למשתמש.
3.3. בסיום הפעולה המתוארת בסעיף זה, גם תשלח למשתמש הודעה בדוא”ל המאשרת את השלמת הרכישה. יובהר שאי-קבלת ההודעה מכל סיבה שהיא אינה גורעת מתוקף השלמת העסקה מקום בו התקבלה הודעה על השלמה כאמור לעיל.
3.4. כמות המוצרים המוצעת למכירה אינה קבועה ויכולה להשתנות ממוצר למוצר, וללא חובת הנמקה של החברה ו/או הספק. במקרה בו כמות המוצרים מוגבלת, תתבצע הרכישה על-ידי המשתמשים על בסיס כל הקודם, ועד לגמר המלאי.

  1. מחירים

4.1. המחירים באתר כוללים מס ערך מוסף, אלא אם צוין אחרת במפורש. המחירים המופעים באתר אינם כוללים דמי משלוח, אלא אם צוין אחרת במפורש.

4.2. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים או השירותים באתר ו/או תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת והעדכונים יפורסמו באתר. המחיר התקף ביחס לרכישה שבוצעה הינו המחיר שהופיע באתר בעת השלמת תהליך הרכישה ועם קבלת אישור השלמת הרכישה באמצעות הדוא”ל על-ידי המשתמש.

4.3. במידה שמחיר מוצר או שירות כלשהו עודכן באתר בטרם השלמת תהליך הרכישה, המשתמש מודע לכך שיחויב בהתאם למחיר המעודכן.

4.4. החברה אינה מתחייבת שהמחירים של המוצרים/השירותים המפורסמים באתר הם המחירים הזולים ביותר.

 

  1. ביטול עסקה והחזרות

5.1. המשתמש רשאי לבטל עסקה לרכישת מוצרים שביצע באמצעות האתר (בהתאמה “משתמש” ו-“עסקה”) אך ורק בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) והתקנות מכוחו או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן. סעיף זה מפרט בתמצית את כללי ההחזרות והביטולים, אשר כפופים לכלל הוראות חוק הגנת הצרכן. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בסעיף ‏זה להלן לבין הוראות חוק הגנת הצרכן, תגברנה הוראת חוק הגנת הצרכן.

 

  1. אופן ביטול עסקה

6.1. ביטול עסקה ייעשה באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת הדרכים הבאות (“הודעת הביטול“):

  • בדוא”ל לכתובות [email protected] , [email protected]
  • פנייה ישירה לשירות הלקוחות של האתר באמצעות שליחת הודעה בעמוד “צור קשר”
  • פנייה ישירה לשירות הלקוחות במוקד הטלפוני שפרטיו מופיעים באתר בעמוד “צור קשר”
  • משלוח דואר רשום לכתובת החברה: אזה”ת ג’וליס, מיקוד: 2498000, ת.ד 1061

בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות של המשתמש ומספר ההזמנה (ו/או פרטי זיהוי נוספים שידרשו לשם זיהוי העסקה וזהות מבטל העסקה).

6.2. מועדים ותנאי ביטול עסקה – כללי
כל משתמש רשאי לבטל עסקה, מכל סיבה שהיא, במועדים ובתנאים הבאים:

ביטול רכישת מוצרים יחשב מיום ביצוע העסקה ועד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת המוצרים, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר מבניהם).

 

6.3. עסקאות שלא ניתן לבטל
הוראות בדבר ביטול עסקה לא יחולו על העסקאות הבאות:

  • עסקאות לרכישת מוצרים פסידים;
  • עסקאות לרכישת מוצרים שבעקבותן המוצרים יוצרו במיוחד בעבור המשתמש;
  • עסקאות לרכישת מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהמשתמש פתח את אריזתם המקורית.

 

6.4. מועדים ותנאי ביטול עסקה – משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש

בסעיף ‏זה:
אדם עם מוגבלות” – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח-1998;
אזרח ותיק” – מי שמלאו לו 65 שנים;
עולה חדש” – מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות

 

6.5. משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצועה, מיום קבלת המוצרים נשוא העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציגי האתר למשתמש, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

 

6.6. ביקש משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לבטל עסקה, רשאים נציגי האתר לדרוש ממנו להציג לפניהם תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש. בהתאם לדרישה כאמור, המשתמש יציג לפני נציגי האתר את אחד מהמסמכים המנויים בסעיף 14ג1(ד) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, או יספק להם עותק שלו, לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית.

 

  1. תוצאות ביטול עסקה

7.1. ביטול עקב פגם או אי התאמה
על המשתמש לבדוק את הפריט/ים מיד עם קבלת ההזמנה לידיו. במידה ופריט כלשהו התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, יהא רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו.
7.1.2.  בביטול בנסיבות אלה לא ייגבו דמי ביטול, כספו של המשתמש יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר אל החברה על חשבונה.
7.1.3. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית.
7.1.4. לחברה תעמוד הזכות לתבוע את המשתמש בשל ירידה בערך המוצר.
7.1.5. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה באשראי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. במקרה של ביטול חלק מן העסקה (החזרת פריט אחד מבין כמה שנרכשו) החברה תחזיר למשתמש, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו בגין הפריט המוחזר.
7.1.6. בכל מקרה, החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה ובהתאם לדין, לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם (ולמעט במקרה של ביטול העסקה עקב פגם או אי התאמה של מפרט הפריט בפועל ביחס לזה שהוצג באתר).
7.1.7. החזרת המוצר לשם החלפתו במוצר אחר או לקבלת זיכוי כספי תעשה בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנהוגה בחברה, כפי שתעודכן מעת לעת, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש.
7.1.8. בכל שאלה הקשורה לביטול העסקה, בירורים, החלפות, החזרות וכד’ יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של דוורון בטלפון: 04-9966333 או דוא”ל [email protected].

7.2. ביטול שאינו עקב פגם או אי התאמה
7.2.1. במידה וביטל משתמש עסקה לפי סעיפים 6 או ‏6.4 לעיל, שלא מהטעמים המנויים בסעיף 7.2.2. לעיל (פגם או אי התאמה), כספו של המשתמש יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון המשתמש.
7.2.3. בסעיף זה, “דמי ביטול” – לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שלטענת החברה הוצאו על-ידה או שהיא התחייבה בהן בשל ההתקשרות בעסקה, או בשל ביטולה.

7.2.4. במידה והמשתמש קיבל את המוצרים שרכש, עליו להחזירם לחברה במקום עסקה, והוא הדין לגבי מוצרים כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.

7.2.5. מבלי לגרוע מהוראות סעיפים 7.1. ו-7.2 לעיל, במידה ומשתמש ביטל עסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) כאמור בסעיפים ‏6.2  ו-‏6.6 לעיל, שהוחל במתן השירות לפיה, ישלם המשתמש את התמורה היחסית בעד השירות שניתן לו.
7.2.6. במידה והתקין נציג מטעם החברה מוצרים בבית המשתמש לצורך מתן שירות לפי העסקה, החברה תהיה רשאית לגבות מהמשתמש תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 ש”ח.

 

  1. ביטול העסקה על ידי החברה
    החברה תהא רשאית לבטל עסקה כולה או חלקה בנסיבות להלן:

8.1. במקרה ונפלה באתר טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר המוצג באתר ובין אם בתיאור המוצר כפי שהוצג באתר;

8.2. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין.

8.3. אם התברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית ו/או שאיננה בהתאם להוראות תקנון זה של המשתמש ו/או מי מטעמו.

8.4. אם המוצר המוזמן סופק לכתובת ו/או לסניף לפי בחירת הלקוח ואולם לא נאסף במשך 14 ימי עסקים ו/או לא נוצר קשר עם הלקוח לשם מסירתו עקב אי זמינות הלקוח ו/או פרטי התקשרות שגויים/חלקיים/לא עדכניים.

8.5. הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ביצוע העסקה או בעת ההרשמה לאתר. במקרה זה, תבוטל העסקה והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם.

8.6 למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי החברה בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.

  1. הגנה על הפרטיות ומאגרי מידע

9.1. החברה ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. פרטיו האישיים של המשתמש (שם, דואר אלקטרוני וכדומה), יישמרו במאגר המידע של החברה אשר אחת ממטרותיו היא דיוור ישיר. להסרה ממאגר המידע, יש לפנות בכתב לשירות הלקוחות של החברה במייל [email protected] או בטלפון: 04-9966333.

9.2. מובהר כי על מנת להגן על סודיות המידע פועלת דוורון באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני המשמש להצפנת נתונים מרגע הקלדתם על ידי הלקוח ועד להעברתם למערכת האתר. ויודגש כי פרטי כרטיסי האשראי של המשתמשים המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים במערכות האתר מאחר והאתר נעזר בחברה חיצונית לצורך סליקת כרטיסי האשראי. מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה. כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

9.3. לתשומת לב המשתמש: במעמד הרכישה הראשונה באתר יתבקש המשתמש לבחור במקום המיועד לכך האם הינו מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורכי קבלת מידע תכני באמצעות הודעות דואר אלקטרוני ו/או מסרונים) הודעות(S.M.S)  אם המשתמש אינו מעוניין לקבל מידע תכני ו/או הודעות על מבצעים והנחות מהאתר הוא יוכל לבחור שלא להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורך האמור, וכן יוכל להסיר בכל עת את פרטיו מרשימת התפוצה של האתר במקום המיועד לכך או בכל אמצעי אחר לרבות במסגרת כל הודעת דואר אלקטרוני ו/או מסרון (הודעותS.M.S ) שיקבל מהחברה.

9.4. השימוש במידע נעשה על פי דין ונועד לצרכי ניהול ותפעול האתר ומתן השירותים ללקוחות ובכלל זה :שיפור חווית המשתמש, שיפור והעשרת השירותים והתכנים המוצעים באתר, שינוי וביטול שירותים ותכנים קיימים, התאמת תכנים ושירותים ללקוחות וטעמם, למטרות שיווק ו/או פרסום ו/או קידום מכירות ו/או מכירות, למטרת פניה לנרשמת בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר של חומר שיווקי ופרסומי ו/או אחר בכל אמצעי תקשורת (לרבות בSMS  ודוא”ל), לרבות באמצעות טכנולוגיית “עוגיה” (Cookies) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי ו/או לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות וכד’. מובהר כי המידע עשוי להיות מועבר לצדדים שלישיים, פרט למספר כרטיס האשראי, ככל שהדבר יידרש לצורך מתן השירותים ו/או תפעול האתר ו/או מועדון הלקוחות ו/או לניהולו התקין של האתר( כגון על ידי העברת מידע לעובדי החברה ו/או לספקי האתר) ,והכל בהתאם להוראות התקנון ולכל דין.

9.5. החברה תוכל למסור פרטים כאמור גם לצרכים אחרים ככל שתידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי ו/או לפי דין ו/או על פי בקשה מגורם משפטי מוסמך ו/או לצורך סיוע לרשויות אכיפה ממשלתיות ו/או לצורך הגנה על ביטחון ושימוש הלקוחות באתר ו/או אם תתמזג עם גוף אחר ו/או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר וככל שהמידע יועבר לאותו גוף שיקבל על עצמו את הוראות מדיניות הפרטיות בחברה ו/או אם תעלה טענה ו/או יתעורר חשד אצל החברה כי הנרשמת לאתר ביצעה מעשה ו/או מחדל הפוגע ו/או עלול לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים ו/או חשד כי המשתמשת ביצעה שימוש שיש בו משום לאפשר, לסייע ו/או לעודד ביצועו של מעשה בלתי חוקי ו/או חשוד כמעשה בלתי חוקי ו/או שימוש שיש בו משום הפרת תנאי מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם החברה.

9.6. רישום הפרטים באתר ו/או השימוש באתר מהווה הסכמה של הנרשמת לכך שמידע אודות פרטיה וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטיה יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של החברה ו/או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש כדין. משתמש רשאי לדרוש מהחברה בכתב, כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע. המשתמש מוסר את פרטיו מרצונו החופשי. ידוע לו כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע אודותיו. האחריות בגין נכונות הפרטים ועדכונם הינה על המשתמש בלבד.

  1. זכויות יוצרים וקנין רוחני

10.1. כל זכויות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים בקשר לאתר, לרבות סימני המסחר, הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה הינם רכושה הבלעדי של החברה בלבד.

10.2. האתר והתוכן המופיעים בו, לרבות עיצוב האתר, צילומים, גרפיקה, טקסטים, עיצובים, איורים, תרשימים, שרטוטים, תמונות, מפות, קטעי וידאו וכיוצא בזה (להלן- “המידע”) מוגנים ע”י חוקי זכויות יוצרים של מדינת ישראל, אמנות בינ”ל וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות, המידע הוא קניינה של החברה או של צדדים שלישיים אשר התירו לחברה לפרסם את המידע נשוא זכויות היוצרים באתר.

10.3. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר צ’יקו, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד’), קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר צ’יקו, בבסיס הנתונים באתר, ברשימות ובתמונות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר צ’יקו לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות ההסכם ו/או בלא לקבל את הסכמת החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם וככל תינתן). בכלל זה נאסר לאסוף נתונים מן האתר באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב) בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב. אין להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו (“קישור עומק”), אלא לעמוד הבית בלבד. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו החברה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה לכך מראש ובכתב. שם החברה, שם המותג (צ’יקו), סימני המסחר של צ’יקו (בין אם נרשמו ובין אם לאו), וכיוב’ – הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש. אייקונים (icons) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של החברה ו/או מי מטעמה. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם החברה נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.

10.4. נאסר על המשתמש להכניס שינויים, להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, להנפיק רישיון, ליצור עבודות נגזרות או למכור כל חלק מן המידע הכלול באתר ללא הסכמתה הכתובה והמפורשת של החברה.

10.5. המשתמש מכיר בזכויות היוצרים הקיימות במידע ומתחייב שלא לעשות כל שימוש מסחרי במידע או כל שימוש בניגוד לאמור בדיני זכויות היוצרים ובאמנות בינ”ל, או לגרום לכל שינוי או סילוף במידע או בכל חלק הימנו.

10.6. אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר. אין להציג תכנים מהאתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה, אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת – המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.

  1. מדיניות משלוחים / אספקת מוצרים

11.1. משלוח אל בית הלקוח או מען אחר שמסר המשתמש, לפי בחירתו, יבוצע בכפוף לתשלום דמי משלוח כמפורט באתר (להלן: “דמי המשלוח”). דמי המשלוח יתווספו למחיר הפריטים המצוין באתר. דמי המשלוח יגבו בגין אספקה ליעד אחד, בין אם הוזמן פריט אחד או יותר. התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי או בחיוב טלפוני ויצטרף לתשלום הכולל עבור המוצרים שהוזמנו, ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, זולת אם בוטלה העסקה בהתאם להוראות הדין.

11.2. שירותי השילוח יבוצעו באמצעות חברת שליחויות עצמאית (להלן: “חברת השילוח”), לפי בחירת החברה ושיקול דעתה ויכול שזהות החברה המשלחת תשתנה מעת לעת. מובהר כי החברה לא תהא אחראית למעשה ו/או מחדל של חברת השילוח.

11.3. החברה תפעל על מנת לספק את המוצרים שהוזמנו על פי התנאים ודמי המשלוח הנקובים באתר בעת ביצוע ההזמנה. במועד עדכון תקנון זה זמן אספקת המוצרים מרגע הזמנתם באתר הינו בתוך 7 ימי עסקים לכל היותר, אם כי בימי מבצעים ועקב נגיף הקורונה יתכנו עיכובים שיחרגו מ 7 ימי העסקים. מובהר כי מועד אספקת המוצרים המצוין באתר מתייחס לימי עסקים (היינו, בספירת הימים לא יספרו ימי ו’-ש’, ערבי חג וחג) וכן, כי המועד לתחילת ספירת ימי העסקים יהא במועד קבלת אישור חברת האשראי לעסקה. לתשומת לב המשתמש, הזמנה שבוצעה באתר
שלא ביום עסקים או כן ביום עסקים, לאחר השעה 14:00, תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת.

11.4. לא תתאפשר אספקת פריטים בימי שישי/שבת/ערבי חג וחג.

11.5. החברה תפעל ככל יכולתה לספק את הפריטים לכל מען ברחבי הארץ אך אינה מחויבת לספק את הפריטים אל אזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. יודגש כי אופן משלוח המוצרים כפוף לתנאים החלים בחברות ההפצה בכל הנוגע לאזורי החלוקה (כגון מגבלות על חלוקה ו/או איסוף מעבר לקו הירוק, מסירה לנקודת חלוקה בתוך מושבים וקיבוצים וכדומה), שעות החלוקה, ואופן החלוקה (כגון איסוף מסניף הדואר). לשם מסירת המוצרים המוזמנים לידי המשתמש בביתו או במען שמסר, ייצור נציג חברת השילוח קשר טלפוני עם המשתמש לשם תיאום המסירה (באמצעות שיחת טלפון ו/או מסרונים). מובהר כי מסירת המוצרים במועד הינה תלויה, בין היתר, בזמינות הלקוח לשם תיאום קבלתם עם הנציג כאמור. יובהר כי יתכנו ישובים שחברות ההפצה והמשלוחים אינן מגיעות לבתי הלקוח בהם והלקוח יוכל לקבל את המוצר רק בסניף הדואר המצוי בישוב הקרוב לכתובת המשלוח שנמסרה על-ידי הלקוח ו/או בנקודת חלוקה אחרת לפי העניין. מוצר יחשב ככזה שנמסר ללקוח אם נמסר לסניף דואר כאמור, או לנקודת חלוקה כאמור, גם אם הלקוח לא הגיע לקחת את המוצר וכן גם אם מקום מסירת המוצר כאמור אינה כתובת המשלוח של הלקוח.
במקרה של מסירה לא בכתובת המשלוח של הלקוח, ללקוח לא תהיה כל טענה כנגד החברה במקרים המתוארים לעיל, בכל הנוגע לאופן המסירה, לרבות בכל מקרה של עיכובים במסירת המוצרים.

11.6. ליישובים מרוחקים : אילת ,יישובי הערבה, אזור רמת הגולן, יישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק בסיסים צבאיים ועוד זמני אספקה שונים.

11.7. שינוי מען המשתמש למסירת המשלוח לאחר שהמשלוח כבר יצא אל המען שהוזן באתר בעת ביצוע ההזמנה, יבוצע על ידי החברה, בתיאום עם המשתמש (באמצעות מחלקת שירות הלקוחות), בכפוף לתשלום בסך 20 ₪.

11.8. מובהר כי התחייבות החברה לאספקת המוצרים הינה בכפוף להשלמת ביצוע התשלום על ידי המשתמש ואישורו על ידי חברת האשראי וכן בכפוף לזמינות המוצרים במלאי.

11.9. החברה לא תהיה אחראית לכל עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שייגרמו כתוצאה מפרטי התקשרות שגויים ו/או לא מדויקים/מלאים שמסר המשתמש וכן, לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה לרבות שביתות השבתות, נזקי טבע וכיוצ”ב. במקרה של איחור או עיכוב באספקה צפויים ו/או הידועים לחברה מראש, תנקוט החברה במירב המאמצים בכדי ליידע את הלקוח מראש בדבר האיחור או העיכוב הצפוי כאמור, בהתאם לפרטי ההתקשרות אשר נמסרו על ידי הלקוח במועד ההזמנה.

11.10. יובהר כי תנאים אלה יחולו גם במקרה בו המשתמש רשאי להחזיר את המוצר במקום בו קיבל אותו,  ובמקרה כזה על המשתמש להגיע לישוב ו/או לסניף דואר ממנו ניתן לשלוח את המוצר בדואר ו/או באמצעות חברת הפצה ולמשתמש לא תהיה כל טענה כלפי החברה במקרה זה.

מידע והמלצות בנושא משלוחים:

  • מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים בשעות אלו, לדוגמה מקום העבודה.
  • על מנת לתת מענה רחב, יצרנו עבורך מספר אפשרויות לקבלת הזמנתך :
    שירות שליחים עד הבית, תוך 7 ימי עסקים* – 30 ₪. בהזמנה מעל 250 ₪ – משלוח חינם. *בימי מבצעים ועקב נגיף הקורונה יתכנו עיכובים שיחרגו מ 7 ימי העסקים
    איסוף עצמי על ידי הלקוח תוך 7 ימי עסקים – 0 ₪. במחסני החברה בהתאם לשעות הפעילות ובתיאום מראש.
  • התשלום אינו כולל הובלת מוצרי ריהוט והרכבתם. במקרה זה התשלום ישולם ישירות למובילים במזומן.
  • המחיר הבסיסי של הובלת ריהוט הינו 350 ₪
  • במידה של יעד מרוחק, הובלה מעל קומה שלישית ללא מעלית, גישה מוגבלת או צורך במנוף יגבה מחיר נוסף וזאת כמובן בתיאום מראש.
  • זמן אספקת ריהוט הוא לפחות 10 ימי עסקים מרגע ההזמנה.
  • בעת אישור ההזמנה תשלח אליכם סיכום ההזמנה במייל.

אנו בצ’יקו עושים את מירב המאמצים כדי שתקבלו את ההזמנה באיכות הטובה ביותר ובזמן הקצר ביותר.
צוות שירות הלקוחות זמין עבורכם, לכל שאלה במספר: 04-9966333 או בעמוד “צור קשר”.

תודה שבחרתם את הטוב ביותר לילדכם,

צ’יקו ישראל.

הרשמה / התחברות

או
1
שינוי גודל פונט
ניגודיות